Zakład Elektroniki Przemysłowej

Ładowarka warsztatowa ENI-LW400

ladowarka-warsztatowa-eni-lw400-40-schemat
Opis

KARTA PRODUKTU.pdf

ZASTOSOWANIE

Ładowarka warsztatowa ENI-LW400 jest przeznaczona do ładowania baterii autobusów elektrycznych. Ładowarka zasilana jest bezpośrednio z przemysłowej sieci 3 x 400 VAC.

FUNKCJE

 

DANE TECHNICZNE

 TYP  ENI-LW400/40
 Znamionowe napięcie zasilania  3 x 400 VAC, 50 Hz
wymagane:
a) zabezpieczenie nadprądowe min C63
b) zabezpieczenie RCD 30mA
c) gniazdo przemysłowe 63A
 Zakres zmienności napięcia zasilania +/- 5%
 Wtyk przyłącza ładowania CCS Typ 2, Combined Charging System, IEC 62196-3
 Zakres napięcie ładowania 250 VDC ÷ 750 VDC
 Ilość przyłączy ładowania  1
 Znamionowa moc wyjściowa  1 x 40 kW
 Znamionowy prąd ładowania  60 ADC
 Zakres zadanego prądu ładowania
 0 ÷ 60 ADC
 Sprawność >95%
 Komunikacja z pojazdem ISO15118
 Chłodzenie Powietrzne wymuszone (zabudowane wentylatory) 
 Stopień ochrony obudowy IP21
 Wymiary (szer. x gł. x wys.) 1058 mm x 750 mm x 880 mm
 Waga  100 kg

BUDOWA

Ładowarka posiada obudowę wykonaną z blachy aluminiowej malowanej proszkowo. Przestrzeń wewnątrz podzielona jest na dwie strefy – strefę energoelektroniki oraz strefę zabezpieczeń AC/DC. Strefa zabezpieczeń AC/DC umiejscowiona jest w górnej części ładowarki. Dostęp do niej odbywa się poprzez otwieraną pokrywę z zamkiem. Dzięki temu możliwe jest szybkie przeprowadzanie inspekcji stanu zabezpieczeń. Strefa energoelektroniki znajduje się w dolnej części szafy i dostępna jest dla obsługi ładowarki. Zasilanie ładowarki odbywa się z sieci trójfazowej przez pięcioprzewodowy przewód o długości 3 m. Przewód wyprowadzony jest z jednego z boków ładowarki i zakończony wtykiem PCE035-6. Na górnej pokrywie ładowarki umieszczone jest dodatkowe pole odkładcze dla narzędzi warsztatowych (wytrzymała blacha ryflowana). Za wizualizację procesu ładowania odpowiada mały panel diodowo – przyciskowy. Obok panelu zabudowany jest przycisk awaryjnego wyłączenia urządzenia oraz stacyjka. Stacyjka zabezpiecza przed nieautoryzowanym użyciem ładowarki. Ładowarka wyposażona jest w kółka umożliwiające jej sprawne przemieszczanie (4 koła skrętne). Ładowarka została wyposażona w jeden przewód 4 m zakończony wtykiem COMBO2. Na bocznych ścianach umiejscowiono uchwyty, które ułatwiają przemieszczanie urządzenia oraz umożliwiają zawieszenie przewodów zasilania i ładowania. Ładowarka posiada własne wentylatory chłodzące wraz z kratkami wentylacyjnymi i filtrem powietrza. Wentylatory zabudowane są na dłuższej ścianie ładowarki, a kratki kanału wylotowego na przeciwległej ścianie.

OPIS DZIAŁANIA

Ładowarka przetwarza napięcie przemienne 3 x 400 VAC na wyjściowe napięcie regulowane w zakresie 250 VDC ÷ 750 VDC.
Rozpoczęcie pracy ładowarki odbywa się po podłączeniu zasilania trójfazowego oraz załączeniu stacyjki na górnej pokrywie.
Diody w panelu sterującym sygnalizują aktualny stan pracy i połączenia z autobusem w intuicyjny sposób.

SCHEMAT BLOKOWY

schemat blokowy ładowarki ENI-LW400/40

Moc kW
40
Napięcie wejściowe
3 x 400 VAC 50 Hz
Napięcie wyjściowe
250 VDC ÷ 750 VDC
 

Ta strona używa ciasteczek Dowiedz się więcej