Autobus wodorowy Autosan Sancity 12 LFH
Zrealizowaliśmy dostawy przeznaczone dla prototypowego autobusu wodorowego Autosan Sancity 12 LFH, wyposażonego w silnik centralny.
Zakres prac Eniki obejmował dostawy układów napędowych, sterowania i zasilania.
Zestaw składa się z:
- Rezystora hamowania o mocy 60kW RBTD.60kW.2R5-19920,
- Skrzyni pomocniczej napędu ENI-AUX_BOX/K3
- Czujnika prądu baterii pokładowej 24V ENI-BCM,
- Systemu nadzorującego komunikację EV-EVSE zgodną z normami ISO 15118 / DIN 70121 ENI-VCCU SWITCH.3
- Systemu wizualizacji ładowania CCS2 ENI-VCCU DISPLAY.1
- Przekształtnika DC/DC ogniwa wodorowego ENI-PH2/70
- Złącza diagnostycznego ENI-P3CANv3,
- urządzenia do obsługi ogniw wodorowych
- integrację systemów na pojeździe.
Enika jest integratorem systemu tego autobusu, jak również zaprojektowała, wyprodukowała i dostarczyła wszystkie urządzenia energoelektroniczne umożliwiające prawidłowe działanie ogniwa wodorowego.
fot. Autosan